در این مقاله برای شما آشنایی با نماشویی و روش های کفسابی را برای شما توضیح خواهیم داد. نماشویی علاوه بر سخت بودن ، نیازمند دقت بسیار بالایی میباشد. اگر بر اثر آلودگی و یا هر عامل دیگری نمای ساختمان شما کثیف شده است ، به فکر تعویض نمای خود نباشید. تنها کافیست با به کار گرفتن افراد متخصص در این کار ، نمای ساختمان خود را شستشو دهید.
آشنایی با نماشویی و روش های کفسابی

برای شستشوی نمای مرمر ، میتوانید از دستگاه کف ساب استفاده کنید. سرعت و فشاری که دستگاه کف ساب بر روی سنگ نمای شما وارد میکند ، به راحتی لکه ها و آلودگی های روی سطح نمای شما را از بین میبرد و آن را تمیز میکند. همچنین میتوانید با مقداری ساینده الماس نیز پستی ها و بلندی های روی سنگ مرمر را هم از بین ببرید و سطح آن را صاف و یکدست کنید.

برای درخشندگی سنگ مرمر و یا سنگ نمای شما ، سنگ زنی یکی از بهترین روش هاست. همچنین میتوانید با استفاده از صیقل دهنده سنگ مرمر و یا پولیشر سطح سنگ مرمر خود را به درخشندگی لازم برگردانید.

به طور کلی آلودگی و کثیفی به تدریج باعث تخریب و از بین رفتن سنگ نمای ساختمان شما میشود که یکی از راه های جلوگیری از آن نماشویی میباشد. در رابطه با نماشویی و انواع آن نیز در مقالات قبل به شما توضیحاتی ارائه داده ایم که میتوانید از آن ها نیز استفاده کنید.